מעצב מוצר
מעצב מוצר יהיה ללא ספק אחד מאנשי המקצוע לשירותיו תזדקקו בשעה שאתם מנסים לפתח מוצר מסוים. תפקידו יהיה משמעותי ביצירת המשיכה הנחוצה של ציבור הלקוחות הפוטנציאליים אל עבר המוצר החדש אותו אתם מעוניינים ליצור. סטודיו "ארטסמרט" נותן את שרויתיו לכל אדם או עסק אשר מעוניין לפתח וליצור מוצר חדש ולשווק אותו. הסטודיו יעמוד לשירותכם בכל שלבי הפיתוח והתכנון של המוצר ויעניק את השירות האמין והמתקדם ביותר בשקיפות וללא ברוקרטיה בזמינות תמידית
מה כולל תפקידו של מעצב מוצר ?
תפקידו של מעצב המוצר הוא מרכזי בתהליך הפיתוח והשיווק של מוצר חדש. הוא אחד מבעלי המקצוע שידע כיצד ליצור עניין סביב המוצר החדש ולהציבו ברמה הגבוהה ביותר של אטרקטיביות רלוונטיות ושימושיות תוך בולטות בין שאר המוצרים בתחום.
מעצב המוצר מתמקד בעיצוב ובפיתוח המראה החיצוני של המוצר, מאפייניו הפיזיים,חומרי הגלם ובהקפדה על פרטים רלוונטים שיביאו ליצירת חווית משתמש מושלמת. הוא שותף לכל שלבי הפיתוח, התכנון והייצור של המוצר, כך שהוא משפיע על כל התהליך באופן מרכזי , תוך הבטחה שהמוצר יהיה לא רק יעיל ופונקציונלי, אלא גם אטרקטיבי למשתמש.
עיקר תפקידו של מעצב המוצר הוא להפוך את המוצר לחלק בלתי נפרד מחייו של הלקוח. בעבודתו, הוא צריך להיות קשוב לצרכיו של הלקוח ולהבין את השקפת העולם שלו, כדי ליצור עיצוב שמצליח לתאם בין המראה האסתטי של המוצר לבין הפונקציות שלו ולתרומתו הערכית לחיי היומיום של המשתמש.
בנוסף, מעצב המוצר עוסק ביצירת משיכה סביב המוצר וביצירת חווית משתמש חיובית. הוא מבין את הפסיכולוגיה של הצרכן ויודע להשתמש באמצעים ובטכניקות שונות כדי להפוך את המוצר לרלוונטי ומושך עבור היעד המתאים.
מה בעצם גורם ללקוח לרכוש מוצר?
הטריגר שגורם ללקוח לרכוש מוצר ספציפי קשור בהתאם לצרכיו, רצונותיו והתרבות הצרכנית שלו. הוא מתמקד במגוון של גורמים, והם עשויים להיות :
1. ערך מוסף: הלקוח רואה במוצר תרומה ייחודית שהוא מביא לחייו, כמו נוחות, תחושת ביטחון, או ייחודיות.
2. חווית משתמש: המוצר מציע חווית משתמש מובהקת ומרשימה, כך שהלקוח מרגיש שחייו לפני ואחרי הכרותו עם המוצר השתנו.
3. איכות: האיכות הגבוהה של המוצר מעידה על יציבות ועמידות, מה שמעורר אמון והתלהבות מוסיך ערך מוסף למוצר.
4. עיצוב: המראה האסתטי והעיצובי של המוצר מושך את הלקוח ומעורר רצון לרכושו.
5. חדשנות: המוצר מציע פתרונות חדשניים או טכנולוגיות מתקדמות שמתאימות לצרכיו המשתנים של הלקוח.
6. מחיר וערך: היחס בין המחיר של המוצר לבין הערך שהוא מציע עושה את המוצר משתלם ומשוכלל בעיני הלקוח.
7. הצגת המוצר: דרך הצגתו של המוצר משפיעה מאוד על ההחלטה של הלקוח לרכוש את המוצר על פני האחרים.פרסום מוצר על המדף או על סטנד ייחודי יכול להביא לקוחות להתעניין בו ולהתרשם ממנו. פרסום במקום מובהק בחנות יכול להעצים את התחושה והאווירה של מבצע או ויחודיות, ועשוי לגרום ללקוחות להרגיש רצון להתנסות במוצר, לקוח שמתנסה במוצר עשה חצי דרך לרכישתו. בנוסף, סוג המארז משפיע גם הוא על ההתרשמות הראשונית של הלקוחות.
מארז מעוצב ואטרקטיבי עשוי לגרות את העין והדמיון, בעוד שמארז פשוט ולא מושקע עשוי להעלים את המוצר בין שאר המוצרים על המדף או הקטגוריה שלו.
לכן עיצוב מדויק של המארז חשוב מאוד ויכול להיות קריטי בהצלחת המכירות של המוצר. מעצב המוצר מתמקד ביצירת עיצוב מרהיב שישדר את המסר הנכון ויביא לתגובות חיוביות מצד הלקוחות.
הטריגרים הללו מובילים לעניין , סקרנות, ורצון לחוות את המוצר המעורר רצון לרכוש ולהנות מהמוצר.מעצב המוצר יעבוד על כל אחד הבטים אלו כדי להבטיח כי המוצר יענה על ציפיותיו של הלקוח.