השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

עיצוב אריזות

חלק משירותיו של סטודיו "ארטסמרט, כולל גם עיצוב אריזות בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם ולדרך בה אתם מדמיינים את המוצר שלכם יוצא אל אוויר העולם. חברתנו פועלת בשיתוף פעולה מלא עם חברות סיניות מקצועיות ואמינות אשר יסייעו ביצירת האריזות האיכותיות ביותר בעבור המוצר שלכם. על מלאכת העיצוב של האריזות עצמן נפקיד את אנשי המקצוע המיומנים ביותר לכך, הם יעבדו מולכם בשיתוף פעולה מלא ויהפכו את החלום שלכם למציאות מעוצבת ומרשימה במיוחד.

 

מה שכדאי לדעת אודות עיצוב אריזות

אריזתו של המוצר מהווה את רגע המפגש הראשון של הלקוח עם המוצר עצמו. על כן חשוב לוודא כי מלאכת עיצוב אריזות תהיה שמורה בידיהם הנאמנות של אנשי המקצוע שיוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת שבין המוצר, האריזה והלקוח.

  • האריזה של המוצר תהיה זו אשר תקבע את תגובתו הראשונית של הלקוח כפי המוצר שלכם. על כן היא צריכה להיות אטרקטיבית וייחודית בעבור קהל היעד הפוטנציאלי שלכם.
  • חשוב להתאים את האריזה לתוכן שלה. כלומר, עיצוב האריזה חייב לשקף את המוצר שלכם. במידה והדבר לא יתרחש, הרי שהלקוחות עשויים להיות מאוכזבים מהתוכן או מהאריזה ואתם תראו כי אחוזי המכירות ירדו באופן משמעותי.
  • האריזה צריכה להכיל את כל האינפורמציה לגבי המוצר, זאת לרבות תוכן שיווקי מעניין אשר יעזור ללקוח שלכם לבצע את הבחירה הנכונה ולקחת את המוצר מהמדף.
  • זכרו כי האריזה לא יכולה להיות עמוסה מידי, שכן העומס עלול לדחות לקוחות ולהפגין מראה לא מקצועי ולא אמין.

עיצוב אריזות למוצר בהתאמה

חשוב להבין כי גם במידה והשקעתם את הלב, הנשמה, זמן ומשאבים רבים בפיתוחו של מוצר, עליכם יהיה לוודא כי האריזה שלו משקפת את ייחודיות ויעילותו של המוצר שלכם. על האריזה להגן על מוצר ולהעניק ללקוח הפוטנציאלי את היכולת להתרשם ממנו עוד לפני שמחזיק אותו בידו. סטודיו "ארטסמרט" ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע ביצירת העיצוב המרשים מכל והאריזה עצמה כך שתענה על כל הדרישות והצרכים שלכם.

עיצוב אריזות מוצר

עיצוב אריזת מוצר הינו חיובי בעבור מיתוג ושיווק יעיל ואיכותי של המוצר שלכם אל מול הלקוח הפוטנציאלי. גם אם יש לכם מוצר מדהים אשר השקעתם בו רבות, בעיצוב, פיתוח ובייצור, הרי שחשוב יהיה לוודא כי גם עיצוב האריזה שלו יהיה אטרקטיבי במיוחד. משימה זו אינה פשוטה כפי שרבים מאמינים ועל כן מומלץ יהיה להיעזר במקצוענים מהתחום.

עיצוב אריזות מוצר – איך עושים את זה נכון?

  • עיצוב מקצועי – הדבר הראשון והחשוב ביותר באריזה הוא העיצוב, הרבה אנשים נוטים לחשוב שעיצוב גרנדיוזי הוא זה שיביא למכירות מרובות, אך ברוב המקרים זו מחשבה שגויה. דווקא עיצוב פשוט ומלוטש, שנותן הסבר מדויק על המוצר יסייע לעלייה במכירות. עיצוב המוצר צריך לאפשר ללקוח את "נוחות הקנייה", אך עיצוב מוגזם עלול ליצור הרתעה.
  • מידע רלוונטי על האריזה – מידע על ערכי המוצר באריזה הוא פרמטר חשוב שמייצר אמינות ומקצועיות אל מול הלקוחות שלנו. נקודה זו מאפשרת ללקוח לגלות את כל מה שחשוב עוד לפני הרכישה. מידע רלוונטי למוצר = שירות טוב ללקוח.
  • עיצוב הנדסי – בשעה שאנחנו מעצבים מוצר, חשוב לקחת גם פרמטרים הנדסיים, למשל: יכולת העמידות של האריזה לרטיבות, משקל המוצר ועובי האריזה, חומר ייצור האריזה ועוד. עיצוב הנדסי הוא תהליך חשוב ביצירת אריזה נכונה ותקנית בעבור המוצר אותו אנו משווקים.
  • חברה מובילה בתחום עיצוב האריזות – על מנת להבטיח את העובדה כי עיצוב האריזה של המוצר שלכם יתבצע בצורה היעילה והנכונה ביותר, מומלץ יהיה לוותר על בתי הדפוס והמעצבים הפרטיים ודווקא לפנות אל חברה מיומנת בתחום אשר מכירה את התחרות ואת הדרך היעילה ביותר לנצח בה.

אנחנו מוכנים לצאת לדרך

אז עכשיו כשאנו מבינים את חשיבותה של אריזה מעוצבת ואטרקטיבית, אנו בחברת ארט סמארט מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברתנו ולהבטיח את העיצוב הייחודי ביותר לאריזת המוצר שלכם. חברתנו בעלת ניסיון רב בתחום ומכירה את התחרות והמאבק היום יומי של חברות שונות בניסיון למתג את האריזה בצורה יעילה.

עיצוב ומיתוג אריזות

מיתוג לאריזות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהצגת העסק שלנו בצורה מקצועית ומתוך ראייה שיווקית נכונה. כך עסק אשר מציע משלוח או שמעמיד לרשות לקוחותיו מוצר מסוים, הרי שיהיה חייב לטפל בצורה המקצועית גם בתחום המיתוג, לא רק של המוצר, אלא גם של האריזה בה המוצר יגיע ללקוח.

מיתוג ועיצוב אריזות – כללים חשובים:

  1. כנות ואמינות הן על בעל העסק והן על המעצב מוטלת משימה לא פשוטה. למתג את המוצר והאריזה שלו בצורה האטרקטיבית ביותר. אך בעוד מטרה זו נמצאת מול העיניים חשוב יהיה לזכור כי עליכם לשמור על אמינות וכנות בעת התיאור שלו, זאת על מנת שלא להטעות את הלקוח ולא לאכזב אותו.
  2. להיות שונה ומיוחד – אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר מיתוג נכון לאריזות תהיה ביצירת בידול משאר המוצרים המתחרים שעל המדף. נכון, לא פשוט להיות מיוחד אך כיום קיימות אפשרויות שונות אשר ניתן יהיה ליישם. כך שבמידה וכל המתחרים בוחרים האריזות נוצצות וחדשניות, ניתן יהיה ללכת דווקא לכיוון ההפוך ולבחור בעיצוב רטרו עם ציורים כמו של פעם. פעולה זו יכולה ליצור מיתוג חיובי. זכרו תמיד לחשוב מחוץ לקופסא.
  3. נראות במדף – במידה והמוצר שלכם הוא מוצר "מדף", כלומר מוצר שנמכר בחנויות, יהיה עליכם לבדוק כיצד המוצר שלכם נראה לעומת מוצרים אחרים באותה הקטגוריה, ולעשות בדיקה עד כמה הוא "בולט" לעין ולא נבלע בין שאר המוצרים.
  4. הרחבת העיצוב בעתיד – כבר בתחילת התהליך חשוב יהיה להתאים מיתוג אשר תואם את המוצר שלנו, אך מעניק לנו חופש יצירתי גם במידה והמוצר ישתנה בעתיד. כך שגם אם כרגע אנו משווקים מיץ עגבניות ובעתיד נרצה לשווק מיץ אפרסקים, חשוב יהיה לוודא כי המיתוג לאריזה יאפשר את השילוב של מיצים אחרים בו בשלבים מאוחרים יותר.

אז איך עושים את זה טוב?

אין סיבה לשבור את הראש ולתת לתסכול שלכם לגדול מיום ליום. צרו קשר עם חברת ארט סמארט אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ביצירתו של מיתוג אריזות מקורי וייחודי.

 

יש לכם רעיון? תנו לנו לפתח אותו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

מעוניין להפוך רעיון למציאות ? אנחנו נעזור לך

השאר פרטים ויחד ניצור את המוצר המושלם

דילוג לתוכן