השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

יצור תבניות הזרקת פלסטיק , הזרקות, הרכבות.

ייצור מוצר בסין מאפשר לחברות רבות לחסוך בעלויות הייצור בצורה משמעותית. סטודיו "ארטסמרט" עובד מזה שנים רבות מול חברות מובילות לייצור דגמים בארץ ובסין, כך למעשה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מייצור מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר מבלי להוציא סכומים מופרזים. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שלבי פיתוח מוצר ותכנונו עד לשלב בו נוכל לבנות את אב הטיפוס המוצלח ביותר. לאחר מכן ניתן יהיה להעביר אותו לייצור בחברות הסיניות המובילות.

  • סטודיו ארטסמרט מתמחה ביצור תבניות פלסטיק, לכמויות בינים ומעלה,
  • יצור תבניות אלומיניום וסיליקון לכמויות בינים ומטה.
  • הלחמות אולטראסוניק.
  • פסי הרכבה.
  • שילוב תהליכים ממוכנים.

ייצור תבניות פלסטיק

ייצור תבניות פלסטיק נוגע כמעט לכל תחום בתעשייה, בין אם מדובר במוצרי צריכה, פנאי או כל תחום אחר. בין אם אנחנו ספק של התבניות או יצרן, חשוב יהיה להבין את התהליך על כל רבדיו, זאת על מנת שנוכל לבחור ולהבין את שלבי העבודה אשר עומדים בפנינו.

ייצור תבניות פלסטיק – נקודות חשובות שכדאי להכיר

  • אפיון צרכים מדויק – על מנת להתאים על מנת להתאים את התבנית בצורה הנכונה ביותר עולה הצורך בהכנה של אפיון מדויק של מטרת השימוש בתבנית. ככל האפיון זה יהיה מוגדר בצורה מדויקת יותר, הרי שנוכל לשכלל את תהליך הייצור בצורה מדויקת יותר.
  • מאפייני התבנית – מאפייני התבנית כוללים פרטים שונים, זאת לרבות מכונות הזרקה, הזרקה בו זמנית, סוגי פולימרים וסגסוגת ועוד. בנייה וייצור של תבנית איכותית תושפע מסוג החומר בו אנו עושים שימוש וכמובן מהתממשקות שלו למכונה אליה הוא מיועד, במידה ויש צורך בזה.
  • ליטוש והתאמהאחד הדברים החשובים ביותר בייצור תבניות מפלסטיק, הוא ליטוש ברמה גבוהה. מעבר לכך חשוב יהיה לבצע התאמה ברמה גבוהה בין התבנית לבין המכונה.
  • עלות ייצור – זהו מרכיב חשוב שיש לקחת בחשבון. עבודה עם חברה מקצועית תאפשר את התאמה המדויקת לעלויות ייצור נמוכות אל מול בנייה של מוצר ברמה הגבוהה ביותר. על כן חשוב יהיה לבחור בחברה מנוסה אשר תוכל לסייע הן בתהליכי הייצור והפיתוח בארץ, או אפילו בסין בעת הצורך.

לא צריך ללכת לאיבוד

תהליך של ייצור התבניות יכול להיות מצד אחד מסובך ומצד שני פשוט ומובן. על מנת לוודא כי התהליך כולו, מא' ועד ת', יתנהל על מי מנוחות ובצורה מקצועית ביותר, חשוב יהיה לבחור בחברה אשר מבינה את תהליכי הייצור, יודעת להתאים לנו ברמה ההנדסית את התבנית למוצר וכמובן תדע לספק לנו בעת הצורך יצרן מקצועי בעלות נמוכה.

אם חשוב לכם שתהליך ייצור התבניות שלכם יתבצע בידיים מקצועיות ומיומנות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת ארט סמארט המנוסה והאמינה.

 

יש לכם רעיון? תנו לנו לפתח אותו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

מעוניין להפוך רעיון למציאות ? אנחנו נעזור לך

השאר פרטים ויחד ניצור את המוצר המושלם

דילוג לתוכן