השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

רישום סימני מסחר

רישום סימני מסחר הוא אחד הצעדים החשובים ביותר בעסק שצבר לעצמו מוניטין בשוק.

תהליך רישום סימן מסחרי הוא לא תהליך פשוט ויש להשלים אותו בצורה מקצועית. ישנה חשיבות רבה ברישום הסימן המסחרי ככלי שיווקי ומסחרי, כך שהלקוחות שלכם ידעו לזהות אותו ואתכם בתור חברה. על כן מומלץ יהיה אף להיעזר בשירותיה של חברה חיצונית אשר תסייע לכם בכל שלבי רישום סימן המסחר שלכם. פעולה זו תחסוך לכם כסף וזמן יקר.

רישום סימני מסחר – איך התהליך מתבצע ?

  • בדיקת רישום סימן המסחר במדינה שאליה מיועד המוצר

    בשלב זה חשוב יהיה לבדוק האם קיים עסק אחר אשר הגיש בקשה לרישומו של סימן מסחר דומה לזה שלכם. בדיקה זו הינה חיונית, זאת על מנת שלא נקבל תשובה שלילית באופן מיידי בשעה שמגישים את הבקשה לרשם.

  • הגשת סימן המסחר- לרשם סימני מסחר

    השלב הבא יכלול הגשה של סימן המסחר בו אתם מעוניינים לרשם סימני המסחר. תהליך זה עשוי לארוך זמן מה לעיתים אף מספר חודשים, על כן מומלץ יהיה להיעזר בסבלנות. במהלך פרק זמן זה יערכו בדיקה של עמידות הסימן המסחרי ורישומו.

  • אישור סימן המסחר

    במידה וסימן המסחר שהצענו נבדק ונמצא כשיר, יעודכן סימן המסחר ביומני סימני המסחר, ובהנחה ולא יעלו התנגדויות לסימן המסחר בפרק זמן קצוב מראש, הסימן יאושר. מעבר לכך חשוב תמיד לבדוק שלא יוצאים סימני מסחר דומים ושלא מנסים להעתיק את סימן המסחר שלכם.

עובדים בצורה מקצועית ויעילה

רישומו של סימן מסחרי לעסק חייב להיעשות בצורה יעילה על ידי אנשי מקצוע. חשוב לוודא כי הסימן בו אתם בוחרים יהיה בעל עיצוב ייחודי אשר יתפוס את תשומת ליבם את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

במידה ואתם בהליך פיתוח מוצר חדש, או מעוניינים ביצירת סימן מסחרי ייחודי למיתוג העסק,

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת ארט סמארט, או להשאיר פרטים ואנחנו נתקשר בהקדם. מבטיחים להיות קשובים ולתת לכם ייעוץ בהתאמה אישית!

יש לכם רעיון? תנו לנו לפתח אותו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

מעוניין להפוך רעיון למציאות ? אנחנו נעזור לך

השאר פרטים ויחד ניצור את המוצר המושלם